16 stycznia 2014

styczniowy glossybox

Witam Was bardzo serdecznie. Zdaję sobie sprawę, że mój pierwszy noworoczny post powinien być wyjątkowy, ale niestety zaraz po świąteczno-sylwestrowej sielance musiałam od razu przejść do szarej codzienności (a pisanie pracy magisterskiej kojarzy się z baardzo szarą codziennością), w związku z czym nawet nie miałam pomysłu na temat, który mógłby Was zainteresować. Obiecuję jednak poprawę i zwiększenie częstotliwości dodawanych postów.
Przed chwilą odebrałam styczniowego Glossboxa, dlatego przedstawię Wam zawartość wersji C.



1) Benefit Cosmetics, The POREfessional 3 ml
2) Regenerum, Regenerujące serum do ust 5 g - PEŁNY PRODUKT
3) Lirene, Balsam do ciała Golden Charm 200 ml
4) Pantene Pro-V Nature Fusion Oil Therapy 100 ml - PEŁNY PRODUKT
5) 100% SPA by Karmameju, Konjac Sponge Natural - PEŁNY PRODUKT

Ja jestem bardzo zadowolona ze styczniowej edycji, a Wy? :)

6 komentarzy:

  1. niezłe, ale cieszę się, że nie zamawiałam, za dużo już tego wszystkiego mam, jakiś odwyk potrzebny... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam za wytrwałość w postanowieniu. Ja niestety nie potrafię w nim wytrwać. Za dużo pokus dookoła ;).

      Usuń
  2. ja mam B, też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zawartość, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście zawartość bardzo fajna :)
    Bardzo ładny i ciekawy blog :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie blog!! Czekam na kolejny wpis i zapraszam do siebie do dolaczenia do obserwujacych :))
    www.kosmetykizmojejszuflady.blogspot.co.uk :)

    OdpowiedzUsuń