19 grudnia 2013

magia świąt, czyli grudniowy glossybox



Właśnie odwiedził mnie pan kurier i wyczekiwane od kilku dni pudełko w końcu znalazło się w moich rękach. No i niestety, nie okazało się tak ciężkie jak listopadowe, co trochę mnie rozczarowało na wstępie, bo wyobrażałam sobie świątecznego glossyboxa jako kilogramowe pudło wypchane pełnowymiarowymi produktami. Zawartość natomiast prezentuje się tak:
1) Nails Inc. Lakier do paznokci w kolorze Victoria - 10 ml //pełny produkt ok. 55 zł - PEŁNY PRODUKT
2) Yves Rocher - Żel pod prysznic i do kąpieli Złota Wanilia - 50 ml // pełny produkt 400 ml - 16.90 zł
3) Suchy olejek Nuxe Huile Prodigieuse OR ze złotymi drobinkami - 10 ml // pełny produkt 50 ml - 99 zł
4) System Professional Szampon Repair - 30 ml // pełny produkt 250 ml - 51 zł
5) Lierac MESOLIFT Serum Rozświetlające - 8 ml // pełny produkt 30 ml - 169 zł

Odnoszę wrażenie, że nie trafiła mi się najlepsza wersja pudełka, bo jeden produkt pełnowymiarowy to zdecydowanie za mało jak na świąteczną edycję. Cieszy mnie jednak serum i suchy olejek, który na pewno przyda się w okresie świąteczno-sylwestrowym.
A jak Wasze wersje pudełka? Jesteście zadowolone?

6 komentarzy:

  1. Ja mam inną wersję. Trochę mnie irytuje takie przypadkowe zróżnicowanie, bo profilem urodowym to się oni raczej nie kierują...

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie dostałam swojego pudełka, ale mam nadzieję na wersję gdzie są 2 pełno wymiarowe produkty, a nie tylko lakier nim będzie, przed świętami spodziewałam się czegoś super, a tutaj ładne chyba jest tylko pudełko

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę samą wersję pudełka, czyli A. Bardziej cieszyłabym się z kremu do skóry tłustej.. bo takowa posiadam. Pudełko - mega rozczarowanie :|

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się podoba, to chyba jedno z nielicznych fajnych pudełek, chociaż nie zaliczyłabym YR fo ekskluzywnych marek jakie się tu miały rzekomo pojawiac ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to samo tylko zamiast szamponu maskę, takie bardzo mi te produkty w tym miesiącu..

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba skusze się na subskrypcję:)

    OdpowiedzUsuń